Kundeservice



Ofte stilte spørsmål

Her finner du svar på ofte stilte spørsmål fra kundene våre. Finner du ikke svar på det du lurer på, ber vi deg benytte sikker e-post i nettbanken.

Velg kategori:

Nettbank Mobilbank BankID Boliglån Betaling Betaling til og fra utlandet Konto Kort Kunde E-signering PSD2 Reiseforsikring

 

Spørsmål og svar

Du finner dokumentene dine ved å logge deg inn på siden e-signering. Vi har også sendt deg lenke til innloggingssiden på sms og e-post. Du kan alltid gå tilbake til denne siden for å signere dokumentene dine.

Du logger inn i signeringsportalen med enten BankID på mobil eller med brikke.

Løsningen vises best på en stor skjerm som PC eller nettbrett.

Du kan signere med både BankID brikke og BankID på mobil. Følg anvisningen i portalen og på skjermen (for mobil).

Dokumentene kommer i PDF-format, og du må ha installert Adobe Reader på din datamaskin for å kunne lese denne typen dokument. Du kan laste det ned gratis på www.adobe.no.

Ja, alle dokumentene krever at du signerer hver for seg. Dokumentene ligger etter hverandre i rekkefølge og du åpner og signerer et og et dokument.

Når dokumentet er signert vises en grønn hake og det står at dokumentet er signert. Hvis dokumentet ikke er signert enda, vises teksten «Start signering».

Du finner dine signerte dokumenter i nettbanken. I menyen «Arkiv» kan du søke i «Dokumentarkiv» eller bla i listen «Signerte dokumenter».

Hjelp til pålogging og BankID feilkoder

Fått brev om oppsigelse av kundeforhold?

Fant du ikke det du lette etter?

Den beste og tryggeste måten å kontakte oss på er via nettbanken eller mobilbanken. Du kan også laste opp vedlegg.

Sikker e-post

eller send e-post til kundeservice@dinbank.no

Vi svarer deg mandag – fredag mellom kl. 09 – 15

 

Telefon: (+47) 99 07 91 50

Telefonen er åpen mandag – fredag mellom kl. 10 – 12

Sperre kort
Signere lånedokumenter
Hent lønnslipper og skattemelding

Postadresse
Sparebanken Øst – DinBANK
Postboks 67
3301 Hokksund

Credentials