Kundeservice

Her kan du finne svar på det du måtte lure på. Hvis du allikevel ikke finner det du leter etter kan du selvsagt kontakte oss.


Velg kategori:

Nettbank Mobilbank BankID Boliglån Betaling Betaling til og fra utlandet Konto Kort Kunde E-signering

Hvis du ikke vet hvilken nettleser du har, finner du det ved klikke på linken nedenfor:

https://www.whatbrowser.org/intl/no/

For å bruke den nye påloggingssiden må Bruk og aksept av informasjonskapsler (cookies) være aktivert i nettleseren din. Et eksempel er IE11, der du må sette følgende innstillinger:

Klikk på innstillinger i nettleseren (Tannhjul øverst til høyre)

  1. Velg alternativer for internett.
  2. Velg Personvern-fanen
  3. Klikk på knappen Avansert
  4. Pass på at Godta er valgt lik innstillingene under.

Her har vi samlet lenker til oppdatering av de vanligste nettleserne. Velg lenken under din nettleser og følg instruksjonene , så vil nettleseren din oppdateres.

Last ned Internett Explorer 11 her
*må akseptere Cookie
Last ned Chrome her
Last ned Safari her
Last ned Firefox her
Last ned Opera her

Logg på nettbanken med passord/kodebrikke eller BankID utstedt av DinBANK.no. Velg «Mobilbank» i menyvalget for å registrering.

Etter 15 minutters inaktivitet vil du automatisk bli logget ut. Dette er av sikkerhetsmessige årsaker.

All korrespondanse fra DinBANK.no blir sendt rett til nettbanken din. Du finner disse under menypunktet «Nettpostkasse» – «bankmeldinger». Her blir de liggende i 6 måneder. Etter dette kan du finne meldingene i «Søk i arkivet».

I nettpostkassen kan du sende og motta meldinger fra banken. Når du sender meldinger via nettpostkassen, går disse via en sikker linje. I nettpostkassen får du kontoutskrifter, meldinger om renteendringer, inn- og utbetalinger, årsoppgaver og annen informasjon fra banken. Du kan selv velge «Flytt til mappe» for å arkivere meldingen eller «Slett mappe» for å slette den. Meldingene blir liggende i nettpostkassen i 6 måneder. Dette gjelder uansett om de er arkivert i egen mappe eller ikke. For å finne meldinger eldre enn 6 måneder må du søke i arkivet.

Bruk «Glemt passord» fra påloggingssiden for å få tilsendt nytt passord.

Edge – Windows 10 Full støtte
Internet Explorer 11 – Windows 8
*må akseptere Cookies
Full støtte
Chrome (siste versjon) Full støtte
Safari (siste verjson) Full støtte
Firefox (siste versjon) Full støtte
Opera (siste versjon) Minimal støtte
Internet Explorer 10 Støttes ikke
Internet Explorer 9 Støttes ikke
Internet Explorer 8 Støttes ikke

*Bruk og aksept av informasjonskapsler(cookies) må være aktivert. Et eksempel er IE11, der følgende innstilling måfungere ved bruk av BankID

Støtte mobil og nettbrett nettlesere

Apple iOS enheter

iOS-versjon Enhet Nettleser
10 (siste versjon) iPhone 6 Safari Full støtte
10 (siste versjon) iPhone 5 Safari Full støtte
9.X (siste versjon) iPhone 5 Safari Full støtte
9.X (siste versjon) iPad Air Safari Full støtte
8.2 iPhone 6+ Safari Full støtte
9.3.5 iPhone 6 Safari Full støtte
8.1.3 iPad 3 Safari Full støtte
10 (siste versjon) iPad Pro Safari Full støtte
7.1.2 iPhone 4 Safari Støttes ikke

 

Android enheter

Android-versjon Enhet Nettleser Støttenivå
5.1.1 Samsung Galaxy S6 Chrome Full støtte
6.0.1 Samsung Galaxy S7 Chrome Full støtte
6.x (siste versjon) Motorola Nexus 6 Chrome Full støtte
5.0 Samsung Galaxy S5 Chrome Full støtte
4.4 Nexus 4 Chrome Minimal støtte
4.3 Samsung Galaxy S3 Chrome Minimal støtte

Windows enhet

Windows-versjon Enhet Nettleser Støttenivå
10 Windows-telefon Edge Minimal støtte

 

 

Fant du ikke det du lette etter?

Send e-post til kundeservice@dinbank.no

Er du kunde, bruk sikker e-post i nettbanken.

Vi svarer deg mandag – fredag mellom kl. 09 – 15

Telefon: (+47) 99 07 91 50

Telefonen er åpen mandag – fredag mellom kl. 10 – 12

 

Postadresse

dinbank.no
Postboks 67
3301 Hokksund

Credentials