Her finner du svar på ofte stilte spørsmål fra kundene våre. Finner du ikke svar på det du lurer på, ber vi deg benytte sikker e-post i nettbanken.
Nettbank Mobilbank BankID Boliglån Betaling Betaling til og fra utlandet Konto Kort Kunde E-signering PSD2 Reiseforsikring
Gå til «Bli kunde» for å registrere deg med BankID.
Du får da tilgang til nettbanken og kan derfra åpne kontoer, bestille kort og søke om lån.
Send en henvendelse med «Sikker e-post» fra nettbanken hvis du ikke får opprettet konto.
For å bli kunde i Sparebanken Øst konseptet DinBANK må du være fylt 18 år og ha:
Det vil ta inntil 2 virkedager fra en nyregistrert kunde kan åpne konto og bestille kort. Det er fordi det foretas en ekstra kontroll internt.
Hvis det tar lengre tid eller du har andre spørsmål kan du kontakte banken via «Sikker e-post» i nett- og mobilbanken.
Du kan endre telefonnummer og epost-adresse i nettbanken. Velg Kontaktinformasjon i menyen og deretter Lagre.
Den beste og tryggeste måten å kontakte oss på er via nettbanken eller mobilbanken. Du kan også laste opp vedlegg.
eller send e-post til kundeservice@dinbank.no
Vi svarer deg mandag – fredag mellom kl. 09 – 15
Telefon: (+47) 99 07 91 50
Telefonen er åpen mandag – fredag mellom kl. 10 – 12
Sperre kort
Signere lånedokumenter
Hent lønnslipper og skattemelding
Postadresse
Sparebanken Øst – DinBANK
Postboks 67
3301 Hokksund