Kundeservice



Ofte stilte spørsmål

Her finner du svar på ofte stilte spørsmål fra kundene våre. Finner du ikke svar på det du lurer på, ber vi deg benytte sikker e-post i nettbanken.

Velg kategori:

Nettbank Mobilbank BankID Boliglån Betaling Betaling til og fra utlandet Konto Kort Kunde E-signering PSD2

 

Spørsmål og svar

Gå til «Bli kunde» for å registrere deg med BankID.

Du får da tilgang til nettbanken og kan derfra åpne kontoer, bestille kort og søke om lån.

Send en henvendelse med «Sikker e-post» fra nettbanken hvis du ikke får opprettet konto.

For å bli kunde i Sparebanken Øst konseptet DinBANK må du være fylt 18 år og ha:

  • Norsk personnummer
  • Folkeregistrert adresse og være bosatt i Norge
  • E-post
  • Mobiltelefon

Det vil ta inntil 2 virkedager fra en nyregistrert kunde kan åpne konto og bestille kort. Det er fordi det foretas en ekstra kontroll internt.

Hvis det tar lengre tid eller du har andre spørsmål kan du kontakte banken via «Sikker e-post» i nett- og mobilbanken.

Du kan endre telefonnummer og epost-adresse i nettbanken. Velg Kontaktinformasjon i menyen og deretter Lagre.

Fant du ikke det du lette etter?

Den beste og tryggeste måten å kontakte DinBANK på er via nettbanken:

Sikker e-post

eller send e-post til kundeservice@dinbank.no

Vi svarer deg mandag – fredag mellom kl. 09 – 15

 

Telefon: (+47) 99 07 91 50

Telefonen er åpen mandag – fredag mellom kl. 10 – 12

Sperre kort
Signere lånedokumenter
Hent lønnslipper og skattemelding

Postadresse
Sparebanken Øst – DinBANK
Postboks 67
3301 Hokksund

Credentials