Hva lurer du på?

Hos oss får du raskt svar på det du lurer på – enten du vil ta en prat med oss eller finne det ut selv på våre sider eller ved å søke i spørsmål og svar.

Ta kontakt😁

Er du kunde? Det tryggeste er å sende oss en melding i nett- eller mobilbanken. Da vet vi hvem du er – og kan hjelpe deg raskt og sikkert.

Du kan ringe oss mellom kl. 10 – 12
+47 99 07 91 50
kundeservice@dinbank.no

Søk i spørsmål og svar

Fiks selv😎

Trenger du hjelp med nettbanken?😎

Her finner du svar på de vanligste spørsmålene om innlogging og bruk av nettbank.
Du blir sendt videre til Sparebanken Øst, DinBanks eierbank.
Trenger du hjelp med BankID, må du kontakte banken som har utstedt den til deg.

Klage eller reklamasjon

Vi vil selvfølgelig at du skal være fornøyd!
Men om noe ikke fungerer som det skal, kan du enkelt melde fra.

Mer informasjon og hvordan du går frem for å klage eller reklamere finner du i lenkene under.
De leder til Sparebanken Øst, som DinBank er en del av.

Reklamasjon
Har du oppdaget ukjente transaksjoner på konto eller kort?
Send inn en kort- eller kontoreklamasjon

Klage
Er du misfornøyd med en tjeneste eller opplevelse hos oss?
Send inn en formell klage

På utkikk etter mer informasjon?😁

Belåningsgrad – og hva det betyr for renten din?

Belåningsgrad sier noe om hvor stor del av boligen som er finansiert med lån. Har du lav belåningsgrad, eier du mer selv – og kan ofte få lavere rente. Her viser vi hvordan det henger sammen.

Når lønner det seg å refinansiere?

Å refinansiere boliglånet kan være en smart måte å redusere rentekostnadene og få bedre kontroll på økonomien. Vi forklarer når det lønner seg – og hvordan du gjør det enkelt hos DinBank.