Kundeservice



Ofte stilte spørsmål

Her finner du svar på ofte stilte spørsmål fra kundene våre. Finner du ikke svar på det du lurer på, ber vi deg benytte sikker e-post i nettbanken.

Velg kategori:

Nettbank Mobilbank BankID Boliglån Betaling Betaling til og fra utlandet Konto Kort Kunde E-signering PSD2 Reiseforsikring

 

Spørsmål og svar

Dette får du ved å kontakte betalingsmottaker.

Det avhenger av mottakerland og mottakers bank. Innenfor EØS skal det maks ta 5 virkedager og utenfor EØS 8 virkedager.

Alle betalinger inn og ut av Norge er rapporteringspliktige til Norges Bank. Manglende informasjon kan medvirke til at overførselen vil bli avvist.

IBAN er oppgitt øverst på kontoutskriften du mottar i nettpostkassen.

BIC/SWIFT er SAOENO22XXX

Hjelp til pålogging og BankID feilkoder

Fått brev om oppsigelse av kundeforhold?

Fant du ikke det du lette etter?

Den beste og tryggeste måten å kontakte oss på er via nettbanken eller mobilbanken. Du kan også laste opp vedlegg.

Sikker e-post

eller send e-post til kundeservice@dinbank.no

Vi svarer deg mandag – fredag mellom kl. 09 – 15

 

Telefon: (+47) 99 07 91 50

Telefonen er åpen mandag – fredag mellom kl. 10 – 12

Sperre kort
Signere lånedokumenter
Hent lønnslipper og skattemelding

Postadresse
Sparebanken Øst – DinBANK
Postboks 67
3301 Hokksund

Credentials