Her finner du svar på ofte stilte spørsmål fra kundene våre. Finner du ikke svar på det du lurer på, ber vi deg benytte sikker e-post i nettbanken.
Nettbank Mobilbank BankID Boliglån Betaling Betaling til og fra utlandet Konto Kort Kunde E-signering PSD2 Reiseforsikring
Dette får du ved å kontakte betalingsmottaker.
Det avhenger av mottakerland og mottakers bank. Innenfor EØS skal det maks ta 5 virkedager og utenfor EØS 8 virkedager.
Alle betalinger inn og ut av Norge er rapporteringspliktige til Norges Bank. Manglende informasjon kan medvirke til at overførselen vil bli avvist.
IBAN er oppgitt øverst på kontoutskriften du mottar i nettpostkassen.
BIC/SWIFT er SAOENO22XXX
Den beste og tryggeste måten å kontakte oss på er via nettbanken eller mobilbanken. Du kan også laste opp vedlegg.
eller send e-post til kundeservice@dinbank.no
Vi svarer deg mandag – fredag mellom kl. 09 – 15
Telefon: (+47) 99 07 91 50
Telefonen er åpen mandag – fredag mellom kl. 10 – 12
Sperre kort
Signere lånedokumenter
Hent lønnslipper og skattemelding
Postadresse
Sparebanken Øst – DinBANK
Postboks 67
3301 Hokksund