Kan jeg søke om finansieringsbevis?

Vi utsteder dessverre ikke finansieringsbevis.

Hva er sikker melding?

Kontakt kundesenteret på en trygg og sikker måte. Du finner den både i nett- og mobilbanken.

Mulig å laste opp vedlegg:

  • Maks 10 antall vedlegg per melding
  • Størrelse på vedlegg er maksimum 10 MB
  • Tillatte filtyper: pdf, gif og png

Hvordan reserverer jeg meg mot automatisk oppdatering av kortinformasjon?

Du kan reservere deg ved å sende en sikker melding fra nett- og mobilbanken eller ved å kontakte kundeservice.

Hvilke tjenester kan ha lagret min kortinformasjon?

Det kan være ulike tjenester du benytter som f.eks Vipps, Apple ID, Google Play, Spotify, Netflix, TV 2 Sumo, lydboktjenester, VY, nettbutikker mm.

Hvordan betaler jeg ned på rammelånet? (Nedbetalingsplan)

På rammelån er det ingen fast nedbetalingsplan. Renter av beløpet du har brukt belastes kontoen du har oppgitt i søknaden den siste i måneden. Så lenge du er innenfor rammen du søkte om trenger du ikke innbetale noe. Du bestemmer selv når du vil betale avdrag.

Pass på at du har kontroll på nedbetalingen av rammelånet. Vi anbefaler at du setter opp fast betaling for å sikre at lånet blir mindre.

Du kan bruke lånekalkulatoren for å beregne månedlige renter og avdrag, i tillegg kan du sette en nedbetalingstid.

Hvordan logger jeg inn i signeringsportalen?

Du logger inn i signeringsportalen med BankID.

Løsningen vises best på en stor skjerm som PC eller nettbrett.

Hvor finner jeg PIN-koden til bankkortet?

Du finner PIN-koden til kortet i nett- og mobilbanken. Velg «Kort» og «Vis PIN».

Hvordan aktiverer jeg bankkortet?

Kortet aktiveres i butikken ved bruk av chip og PIN-kode. Når kortet er aktivert kan det brukes kontaktløst og til netthandel. Du kan også aktivere kortet for netthandel i nett- eller mobilbanken. Finn kortet i kortoversikten og velg «Aktiver kort».