I dag sperrer vi kundeforhold


Har du ikke respondert på bankens forsøk på å nå frem til deg med hensyn til manglende legitimasjon eller kundeopplysninger?

Gjennom høsten har en del kunder fått beskjed om å kontakte oss for å svare på spørsmål rundt kundeforholdet. Mange av dere har gjort det vi har bedt om, men det er fortsatt noen kunder vi ikke har klart å komme i kontakt med.

Fra og med i dag, 25. november, starter vi med sperringer av kundeforhold som ikke har imøtekommet våre forsøk på få all informasjon på plass slik at kundeforholdet kan fortsette. Dersom du er en av disse skal du ha mottatt brev, sms og vi har prøvd å nå frem til deg på telefon.

Utvidet åpningstid

Vi håper at du ønsker å fortsette å være kunde hos oss, men da må du få orden på det vi mangler av informasjon. Sjekk nettbanken din om du har mottatt brev fra oss om mangler. Har du blitt sperret og ønsker å fortsette kundeforholdet har vi satt i gang tiltak for å hjelpe deg. Vårt kundesenter være tilgjengelig på telefon døgnet rundt fra og med 25. – 27. november.

Oppdater kundeopplysninger i nettbanken

Dersom du fortsatt ønsker å opprettholde kundeforholdet ditt i DinBANK er det viktig at du tar kontakt med oss så snart som mulig etter at kundeopplysningene dine er oppdatert. Dette gjør du ved å sende sikker epost i nettbanken. Du kan oppdatere opplysningene ved å logge deg inn i nettbanken og besvare de spørsmålene som dukker opp der.

Logg inn i nettbank

Credentials