Kundeservice



Ofte stilte spørsmål

Her finner du svar på ofte stilte spørsmål fra kundene våre. Finner du ikke svar på det du lurer på, ber vi deg benytte sikker e-post i nettbanken.

Velg kategori:

Nettbank Mobilbank BankID Boliglån Betaling Betaling til og fra utlandet Konto Kort Kunde E-signering PSD2 Reiseforsikring

 

Spørsmål og svar

Da finner du oppdatert informasjon om reiseforsikring og koronavirus på frende.no

Fått e-post om at BankID på mobil ikke er aktiv?

Kunder som bruker Telenor sitt mobilnett skal ha fått SMS om å oppdatere sin BankID på mobil.

Hvordan aktivere på nytt

Fant du ikke det du lette etter?

Den beste og tryggeste måten å kontakte oss på er via nettbanken:

Sikker e-post

eller send e-post til kundeservice@dinbank.no

Vi svarer deg mandag – fredag mellom kl. 09 – 15

 

Telefon: (+47) 99 07 91 50

Telefonen er åpen mandag – fredag mellom kl. 10 – 12

Sperre kort
Signere lånedokumenter
Hent lønnslipper og skattemelding

Postadresse
Sparebanken Øst – DinBANK
Postboks 67
3301 Hokksund

Credentials