Kundeservice



Ofte stilte spørsmål

Her finner du svar på ofte stilte spørsmål fra kundene våre. Finner du ikke svar på det du lurer på, ber vi deg benytte sikker e-post i nettbanken.

Velg kategori:

Nettbank Mobilbank BankID Boliglån Betaling Betaling til og fra utlandet Konto Kort Kunde E-signering PSD2 Reiseforsikring

 

Spørsmål og svar

Da finner du oppdatert informasjon om reiseforsikring og koronavirus på frende.no

Oppdaterte avtalevilkår for bankkort

Når det gjelder oppdatering av avtalens punkt om gyldighetsperiode og fornyelse, er bakgrunnen for dette å klargjøre for at banken skal kunne tilby Visa sin tjeneste for automatisk kontooppdateringer.

Ved fornyelse av kort blir tidligere kortnummer ugyldig. Brukersteder hvor du har registrert kortnummer vil da ikke lenger kunne gjennomføre transaksjoner på det «gamle kortnummeret». Skal abonnement og tjenester fortsatt kunne belastes konto må nytt kortnummer registreres hos brukerstedet.

Når banken tilbyr automatisk kontooppdatering slipper du å registrere ditt nye kortnummer på brukersteder som har avtale for kontooppdatering med Visa.

Fant du ikke det du lette etter?

Den beste og tryggeste måten å kontakte oss på er via nettbanken:

Sikker e-post

eller send e-post til kundeservice@dinbank.no

Vi svarer deg mandag – fredag mellom kl. 09 – 15

 

Telefon: (+47) 99 07 91 50

Telefonen er åpen mandag – fredag mellom kl. 10 – 12

Sperre kort
Signere lånedokumenter
Hent lønnslipper og skattemelding

Postadresse
Sparebanken Øst – DinBANK
Postboks 67
3301 Hokksund

Credentials